Uw mening telt!

We vinden de mening van onze cliënten en bewoners belangrijk! Door te meten hoe zij onze zorg, begeleiding en opvang waarderen, weten we beter waar zij tevreden over zijn. Zo kunnen we goed in de gaten houden of ons beleid ook echt werkt. Hoe tevreden cliënten en bewoners zijn, meten we op verschillende manieren. Bijvoorbeeld met een vragenlijst of via Zorgkaart Nederland.

De CQ-index – Consumer Quality Index
De CQ-index is een landelijk ontwikkelde en gebruikte vragenlijst om cliëntwaardering in de GGZ en verslavingszorg te meten. De vragenlijst sturen wij aan alle cliënten die bij Emergis zorg ontvangen.

Zorgkaart Nederland
Aanvullend op de CQI-vragenlijst, kunnen cliënten ook een beoordeling achterlaten op www.zorgkaartnederland.nl. Zorgkaart Nederland is de grootste ervaringssite voor de Nederlandse gezondheidszorg. U kunt daar uw mening geven over de zorg en begeleiding die u van ons heeft ontvangen. Dat kan andere mensen helpen bij het maken van het keuze voor een zorgaanbieder én het helpt ons om te weten wat we goed doen en wat misschien beter kan.

U kunt meepraten op verschillende manieren. Bijvoorbeeld door een gesprek aan te gaan met uw behandelaar. Ook kunt u een afspraak maken met de patiëntenvertrouwenspersoon of uw stem laten horen via de centrale cliëntenraad Emergis.

Meer informatie over cliëntwaardering vindt u in de folder Uw mening als cliënt. Waarom is dat belangrijk?

 

 

 

Printversie van deze paginaPrint